Reklama
  • Piątek, 11 kwietnia (13:05)

    Składniki: 2 udka kurczaka • pęczek włoszczyzny • 3-4 ziemniaki • 3 duże ogórki kiszone • 1/2 szklanki soku z ogórków • sól • 3/4 szklanki śmietany • pieprz • łyżka mąki pszennej • łyżka masła • 2 liście laurowe • szczypta cukru • 2 łyżki posiekanego koperku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 11 kwietnia (13:05)

    SKŁADNIKI: 400 g filetów z łososia • szklanka suchego makaronu, np. świderki lub rurki • kilka różyczek brokułu • 2 ząbki czosnku • pół pęczka natki • pół szklanki tartego sera • 200 ml śmietany 12 proc. • sól • pieprz

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 11 kwietnia (13:05)

    Składniki ✓ 2 filety z mintaja (ew. dorsza), około 400 g ✓ pęczek natki ✓ pół szklanki ugotowanego ryżu ✓ kajzerka ✓ jajko ✓ bułka tarta ✓pieprz ✓ sól ✓ kiełki fasoli mung ✓ średnia marchewka ✓ zielony ogórek ✓ olej

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 11 kwietnia (13:05)

    Składniki: 4 filety z dorsza (około 400 g) • jajko i bułka tarta do panierki • sól • pieprz • ząbek czosnku • gęsty jogurt, np. grecki • 8 średnich ziemniaków • kilka liści sałaty • cytryna • olej • oliwa.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 8 kwietnia (15:05)

    Składniki: ciasto drożdżowe (gotowe lub własne: ●20 dag mąki ●6 dag masła, stopionego i ostudzonego ●jajko ●łyżeczka soli ●op. susz.drożdży); farsz: ●serek ricotta ●50 ml kremówki ●4 łyżki startego parmezanu ●1/2 brokuła i szkl. groszku (mroż. lub z puszki) ●pieprz, sól ●cytryna.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 26 marca (08:05)

    Zamiast przekąski na kolację zaproponuj malcowi pyszny napój. Zmiksuj pół szklanki mleka z połową banana. Dosłódź miodem. Taki koktajl jest nie tylko odżywczy, bo zawiera dużo wapnia i witaminy D, ale także (dzięki zawartości magnezu) lekko uspokaja i ułatwia dzieciom zasypianie.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 20 marca (12:05)

    Składniki: żurek w butelce, 1/2 pęczka włoszczyzny, 2 ziemniaki, 80 g białej kiełbasy, 2 łyżki jogurtu naturalnego, ząbek czosnku, 1 jajko, majeranek, natka pietruszki

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 20 marca (12:05)

    Składniki: 2 jajka, 1-2 plasterki chudej wędliny, np. polędwicy, szynki, 5 plasterków świeżego ogórka, 1 łyżka jogurtu naturalnego, 1 łyżeczka majonezu, 2 łyżeczki koperku

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 20 marca (12:05)

    Składniki: 30 dag mąki pszennej, 20 dag masła, 10 dag cukru pudru, 15 dag cukru, 2 jajka, 1 tabliczka czekolady, 1/2 szklanki wody, bakalie

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Czwartek, 20 marca (12:05)

    Składniki: 1/2 ziemniaka, 1/2 marchwi, 2 strąki fasoli szparagowej, 20 g cielęciny, 1 łyżeczka masła

    Czytaj więcej Komentarzy:0