Reklama
  • Wtorek, 3 marca (13:00)

    Składniki: ● 100 g piersi indyka ● 1 pietruszka ● kawałek selera ● 1-2 łyżeczki 18-proc. śmietany ● 1/2 szkl. ugotowanego ryżu ● łyżka soku z cytryny ● łyżeczka posiekanego koperku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 marca (13:00)

    Składniki: ● 4 ziemniaki ● 1 jajko ● 2 pieczarki ● 1/4 cebuli ● 3 łyżki mąki pszennej ● 3 łyżki bułki tartej ● szczypta soli ● oliwa z oliwek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 marca (13:00)

    Składniki: ● 1 łyżka tuńczyka w sosie własnym ● 1 jajko ● 1 pomidor ● 2 liście sałaty ● 2 rzodkiewki ● 2 łyżki jogurtu naturalnego ● 2-3 gałązki szczypiorku.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 marca (13:00)

    Składniki: ● 3 ziemniaki ● 1 jajko ● 3 łyżki mąki ● oliwa ● 100 g fileta z indyka ● 1 marchew ● 1/2 czerwonej papryki ● 1/2 łyżki cebuli ● 1 łyżeczka masła ● 2 łyżeczki przecieru pomidorowego ● sól.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 marca (13:00)

    Składniki: ● 100 g fileta z soli lub łososia ● 1 mała marchewka ● 1 jajko ● 1 kromka czerstwej bułki ● 2 łyżki mleka ● 2 łyżeczki bułki tartej ● koperek ● natka pietruszki ● 1-2 łyżeczki masła

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 marca (13:00)

    Składniki: ● 1/2 średniego banana ● 1/2 średniego jabłka ● 2 łyżeczki kleiku kukurydzianego.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 marca (13:00)

    Składniki: ● 1 małe jabłko ● 20 g surowej piersi kurczaka ● 2-3 łyżeczki kleiku kukurydzianego ● 1 łyżeczka masła, oleju lub oliwy.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 marca (13:00)

    Składniki: ● 1/2 marchewki ● 1/4 pietruszki ● 1/2 ziemniaka ● 1/2 niewielkiego buraczka ● 1 łyżeczka masła lub oleju roślinnego ● 20-30 g surowego fileta z piersi indyka.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 marca (13:00)

    Bardzo lubię wyraziste w smaku greckie sery. Czy mogę je podawać swojej dwuletniej córeczce? A jeśli tak – to w jakiej postaci?

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Wtorek, 3 marca (13:00)

    Jeżeli twoje dziecko marzy o wizycie w fast foodzie, możesz mu przygotować zdrowszą wersję ulubionego przysmaku. Frytki smażone w głębokim tłuszczu nie są bowiem najzdrowsze. Przede wszystkim tuczą (mają ok. 400 kcal w 100 g). Kryją również w sobie szkodliwe dla zdrowia związki, powstałe na skutek smażenia w wielokrotnie używanym oleju. Domowe odpowiedniki tej przekąski będą o połowę mniej kaloryczne i znacznie bardziej wartościowe. Przygot

    Czytaj więcej Komentarzy:0