Reklama
  • Piątek, 31 lipca (10:00)

    Składniki: ● 1 szklanka kaszy jaglanej ● 2 jajka ● 3 szklanki krowiego mleka 3,2 proc. lub wody ● 3 łyżki rodzynek ● 3-4 łyżeczki masła ● sól i cukier do smaku Kaszę ugotuj w mleku lub wodzie (dodaj odrobinę soli i masła). Wysmaruj masłem naczynie żaroodporne. Z dwóch jaj oddziel żółtka, utrzyj je z cu krem i wymieszaj z kaszą. Rodzynki namocz we wrzątku na 10 minut. Osączone, d

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 31 lipca (10:00)

    Składniki: ● 1 jajko ● 2 łyżki mąki ● 3 łyżki oleju słonecznikowego ● 1 szklanka ugotowanej kaszy gryczanej ● 1 łyżka cukru ● 1/2 łyżeczki sody oczyszczonej ● opakowanie musu owocowego i jogurtu naturalnego

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 31 lipca (10:00)

    Składniki: ● 1/2 szklanki kaszy jaglanej ● 2 szklanki wody ● 1 mała marchewka ● kawałek selera ● 1/2 małej cebuli

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Piątek, 31 lipca (10:00)

    Składniki: ● 1/2 banana ● 100 ml płynnego mleka modyfikowanego ● 3-4 łyżeczki kleiku kukurydzianego lub ryżowego dla niemowląt

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 lipca (13:00)

    Składniki: 10 dag czekolady, 8 rożków waflowych, 80 dag świeżych owoców (truskawki, jeżyny, melon, mango, maliny), 15 dag kremówki 36 proc., 10 dag śmietany 18 proc., 1 opakowanie cukru waniliowego, cukier puder do posypania.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 lipca (13:00)

    Składniki na 10 porcji: 4 jajka, 12 łyżek cukru, 14 łyżek mąki, 1 łyżeczka prosz. do piecz., 6 łyżek oleju, 200 ml kremówki, owoce, po 1 op. zagęszczacza i cukru waniliowego, 4 łyżki dżemu, 10 dag masy marcepanowej, barwnik.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 6 lipca (13:00)

    Składniki na 2 porcje: 2 jajka, 3 plastry żółtego sera, 20 dag pomidorków koktajl., kilka czarnych oliwek bez pestek, 1 marchewka, kilka liści sałaty lub kapusty pekińskiej, olej, sól, pieprz.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 22 czerwca (13:00)

    Składniki na ok. 30 sztuk: 3 szklanki mąki pszennej, 25 dag zimnej margaryny lub masła, ½ szklanki cukru pudru, 2 żółtka, 2 łyżki kwaśnej śmietany, 12 proc. lub gęstego jogurtu typu greckiego, 1 małe opakowanie cukru wanilinowego, 15 dag jagód (świeżych lub mrożonych) Ponadto: folia spożywcza, papier do pieczenia

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 22 czerwca (13:00)

    Składniki na 10-12 porcji: 2 i 2/3 szklanki mąki pszennej, ¾ szklanki cukru, 2 łyżeczki proszku do pieczenia, 5 jajek, 1 szklanka oleju, 1 szklanka gazowanego napoju, np. oranżada lub sprite, barwniki spożywcze: czerwony, niebieski, żółty, polewa czekoladowa, kolorowa posypka konfetti

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 22 czerwca (13:00)

    Składniki na 4 porcje: na naleśniki 12 dag mąki pszennej, 325 ml mleka, 100 ml śmietanki kremówki 30 proc., 2 jajka, 3 łyżeczki cukru, ½ łyżeczki skórki otartej z cytryny, szczypta soli Na nadzienie: 15 dag sera białego, 1-2 łyżki jogurtu naturalnego, 1 żółtko, 3-4 łyżeczki cukru Ponadto: 4 połówki brzoskwiń z puszki, jagody, porzeczki lub rodzynki, czerwona i zielona polewa owocowa

    Czytaj więcej Komentarzy:0