Reklama
  • Środa, 30 stycznia 2013 (12:15)

    Składniki: ● 250 g fileta z dorsza (lub np. z soli, morszczuka czy mintaja) ● suszone zioła: oregano, tymianek, prowansalskie ● 1 łyżeczka soku z cytryny ● 100 g świeżej żurawiny ● 1 łyżka mąki ● 1 łyżka masła ● 1/3 szklanki wody ● szczypta cynamonu ● cukier ● natka pietruszki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 30 stycznia 2013 (12:15)

    Składniki: ● 1 kajzerka ● 3 łyżeczki masła ● 100 g wędzonej ryby ● 1 łyżeczka ketchupu ● 100 g naturalnego serka homogenizowanego ● 1/2 łyżeczki soku z cytryny ● 2 plastry żółtego sera ● 2 rzodkiewki ● szczypiorek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 30 stycznia 2013 (12:15)

    Składniki: ● 100 g ugotowanego na parze łososia lub halibuta ● 4 ziemniaki ● 100 g białego sera ● 1-2 łyżki przecieru pomidorowego ● 2 ogórki kiszone ● 1 posiekana cebula ● 2 łyżeczki posiekanego koperku ● natka pietruszki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 30 stycznia 2013 (12:15)

    Składniki: ● 200 g fileta z łososia ● 1 łyżeczka soku z cytryny ● 5 suszonych moreli ● 1/3 małego opakowania jogurtu naturalnego (ok. 50 g) ● suszone zioła: bazylia, tymianek, oregano ● świeża natka pietruszki.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 30 stycznia 2013 (12:15)

    Składniki: ● 40 g surowego fileta z morszczuka ● 1 mała marchewka ● 1 ziemniak ● 1 mała pietruszka ● 1 łyżeczka oliwy lub masła ● drobniutko posiekany koperek.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Środa, 30 stycznia 2013 (12:15)

    Składniki: ● 200 g fileta z halibuta ● 1 marchewka ● 1/2 pora ● 1/4 selera ● 1 pietruszka ● sól ● 2 łyżki przecieru pomidorowego ● suszony majeranek, oregano, tymianek ● pieprz ● 1 łyżeczka soku z cytryny ● 2 łyżeczki oleju.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 3 grudnia 2012

    Dzieci nie zawsze lubią nabiał w czystej postaci. Warto więc podawać go na różne sposoby, aby zachęcić malca do jedzenia pełnych wapnia produktów.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 3 grudnia 2012

    Z jaglanej czy manny łatwo i szybko wyczarujesz zdrowe przysmaki, którym twój brzdąc się nie oprze.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 12 listopada 2012 (07:38)

    Dobra dla niejadka, łasucha i alergika. Sprawdzi się nie tylko na kolację, ale i na deser. Oto pomysły, jak ją zaserwować.

    Czytaj więcej Komentarzy:0
  • Poniedziałek, 17 września 2012 (12:21)

    Chcesz, by smyk mniej chorował? Ciepłe ubranie to nie wszystko! Ważne jest także to, co dziecko je.

    Czytaj więcej Komentarzy:0